21/10

god morgon :)


Jag vaknade för någon timma sen av att Emelie ringde och  frågade om jag kunde jobba idag men ja kan ju tyvärr inte det har för mycket plugg, behöver ju pengar. Gud vad skönt det va och få sova ut idag,det behövdes.
Idag så ska jag betala min maskerad dräkt , förhoppningsvis kommer den på måndag nästa vecka,kan jag inte ha den så blire väl något skit jag klär ut mig till haha :)
Men nu ska jag väl ta något och äta och göra mig i ordning, och sen så måste jag ju städa mitt rum men jag orkar verkligen inte det.

Men här kommer en bild på mig med rosannas underbara mössa :)




Kommentarer
Postat av: Emelie

haha sorry (a) <3

förresten blev det den klänningen vi snackade om ? :)

pusss

2009-10-21 @ 18:31:51
Postat av: hanna

ja de blev ju de ;) hoppas det kommer så att jag inte blev lurad ahhaha och att det blev rätt betalning :)

puss<3

2009-10-21 @ 18:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0