försöka sova


Hejhej :)

ska snart försöka sova, eftersom vi har nationella prov i engelska imorn.. Man vill ju inte vara trött och så,Så tänkte för första gången försöka sova vid tio , men jag tror inte ja kommer lyckas men ska i allafall göra det.
Jag åkte hem från skolan idag för jag kände mig inge vidare bra "/ men så jag gick till mammas jobb och var där en stund..Sen så gick jag och linda och fika, linda som var så snäll bjöd mig på fikan, tack syster..
Sen så var jag duktig och lagade mat till mig,mamma,linda och nicklas, hehe det blev inget speciellt utan det blev fiskpinnar och potatis som är så gott :) det var tur att vi åt det idag för jag var verkligen sugen på det,är sugen på något annat nu, vad kan det vara haha ? :) men nu så måste jag plugga de sista och fixa ordning mig för sängen som väntar :)
god natt och wish me luck ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0