Always on my mind


Nu har jag äntligen fått min data tillbaka,mamma tar den bara för hon har ju skaffat facebook, så hon måste ju sitta nu hehe..Och sen vid farmville haha, men nu är det snart sovdags för mig,jag måste ju orka skolan imorgon,jag går ju till halv fem imorgon.Det kommer bli en toppen dag får vi hopppas..
Träning ja det bestod av prat om matcherna i helgen,lite passningar,passningsövning och så sen fys,vi skulle se om vi hade bättra oss sen sommarträningen men ja för min del så hade jag väl bättra mig typ något i allafall, men jag är verkligen sämst på att göra armhävningar, gjorde 21 tror jag på 45 sek, haha inte bra men men..
Imorn är det träning förhoppningsvis om jag inte måste plugga "/ men nu så ska jag gå och lägga mig :)
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0