bra köp!

Haft praktik och jobbat idag, känner mig så duktig! Nu är jag helt dööd, men ska försöka ta och plugga lite om jag nu orkar. Ska upp vid fem imorgon igen, sen efter praktiken ska jag till tumba gymnasium för att träffa Alexsandra. Hon behövde en modell till hennes foto läxa eller vad det var. Så klart ställer jag upp ;)
Efter praktiken gick jag runt lite på stan, jag fick med mig hem 2 par shorts, mascara, lösögon fransar  och  en t shirt. Hade inte tänkt och handla något alls men man får alltid med sig något hem. Igår fick jag med mig, bh,nagelfil och nagellack! Super bra köp.
Min farfar kom hem idag från sjukhuset, känns jätte bra. Nu slipper han vara där  och ha tråkigt :)
Men nu ska jag försöka plugga annars blir det väl tv!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0