Lite om helgen!

Har haft lite fullt upp och inte varit hemma! Men i fredags var jag bara med min älskling, vi tog de lugnt med lite chips och dipp.Åh en film på det.
Var tvungen och gå upp tidigt på lördagen för skulle kolla på älsklingens match i trosa,åkte med syster dit och mosters älsklingar.! På vägen dit så var de någon i Vincent innebandylag som körde ner i diket haha! Men det gick bra och dom fick upp han! Sen senare hade jag match, vi mötte Nykvarn och man kan ju inte säga att vi vann haha! Men vi får ta igen nästa lördag när vi möter Trosa borta! Och då ska de jävla köttas!
Efter matchen så var jag bara med min älskling igen, tog de lugnt då med, sen vare bara för mig att gå upp tidigt idag igen men jobba är ett måste ! Pengar är alltid bra att ha, men först och främst ska jag har till Canada resan som blir av om cirka 3 veckor. Sen efter det så ska det sparas till körkortet och inredning.
Men nu ska jag ta och städa mitt rum, det ser förjävligt ut haha, kläder överallt. Sen så får jag se om jag orkar så ska jag premiär öppna min födelsedags present, Bonniers trafikskola 2010. Ska börja öva lite smått tänkte jag!
Pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0