Godnatt


Nu ska jag gå sova, börjar bli lite trött. Ska ju försöka vända dygnet så det blir som vanligt igen, så ska gå upp runt tio imorgon. Och sen är det för att Sandra kommer imorgon runt elva för vi ska hitta på frågor tills på tisdag för då ska vi åka upp till Stockholm,frälsningsarmén för att intervjua en person angående hemlöshet. Det ingår i vårt projekt!
Jag längtar lite tills på tisdag för då ska jag nog troligtvis få träffa lille Christoffer, eftersom dom kom hem tidigare idag.
Sen var jag hos Sara idag och hälsade på, vem var då där. Jo det var mosters älskling Alexander som var där, han kommer alltid vara moster lilla älskling!
Men ska kolla film sen sova! pussss
Så himla söööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0