Fullt upp hela dagen!

Hejhej, det är snart sovdags för mig, jag ska ju jobba imorgon. Börjar klockan sju, inte så kul!
Men idag så var jag och Sandra uppe i Stockholm för vi skulle ju intervjua en person och de gjorde vi. Det gick jätte bra,var lite nervös i början men det gick över sen. Det var ganska intressant det han Lasse som han hette, berättade om hemlösa och hur dom jobbade osv! Men vi skulle vara där klockan två så vi hade lite tid innan så vi gick och kollade lite på kläder och fick hem mig lite men lägger upp bilder senare! Sen tog vi halv fyra tåget hem, var nästan att vi missade men vi hade tur. Sen när vi kom in till Gnesta hängde jag med Sandra till Kurres. Sen tog Sandra bussen hem, då gick jag vidare till humbles för att köpa lite fika eftersom jag skulle hem till Linda och Nicklas för fika lite och hälsa på lille Christoffer! Blev kvar där lite men sen gick jag och Sara hem,sen bytte jag om så hon och jag tog en powerwalk runt gnesta, skönt vare men jobbigt!
Gud vad lillen var söt och så liten. När jag höll i honom så var jag så nervös hela tiden för att han skulle typ sluta andas eller något. Pussssss&Godnatt
Lille Christoffer!
Moster andra älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0