1. Presentera mig själv!

Hejhej!
Mitt namn är Hanna och jag är 18 år. Jag har tre riktiga syskon plus två halvsyskon och jag är yngst i syskon skaran, vilket är både positivt och negativt. Jag fick alltid som jag ville för jag skvallra alltid för mamma och pappa men de var inge kul när syskonen var dumma haha. Det är jag och min syster Emma som bor hemma,dom andra har flyttat ut! Jag bor mest hos mamma som bor inne i gnesta, i en lägenhet. Min pappa bor cirka 10 min utanför Gnesta med bil så inte så långt bort. Jag älskar att vara ute hos pappa på sommaren för då är allt så skönt och vara där ute!
Jag går sista året på igelstavikens gymnasium, omvårdnads linjen. Alla tror att det är sån lätt linje, inte mycket plugg alls eller något. Men jag kan säga att det är mycket, och ibland vill jag bara ge upp när vi har som värst men som tur har man såna underbara klasskompisar som stöttar en!
På min fritid så umgås jag med mina underbara vänner och min pojkvän. Sen även händer det man går ut på krogen lite då och då, jag spelar även innebandy. Har gjort de i några år nu, något var jag tvungen att göra när jag slutade med handbollen. Sen har man ett jobb man måste sköta, jag jobbar 2-3 gånger i veckan. Ibland är det mer eller mindre.  Och jag har fått två syskons barn under två år,vilket har varit bästa hittills!
Bror,syster,systers pojkvän
Hos pappa
Hos pappa
Min kärlek!
Alexander!
Christoffer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0