HAPPY :D

Hejhej!
ända sen jag har kommit hem från konsum har jag bara suttit framför tven och bara slappat, hur skönt som helst. Men nu ska jag snart börja hjälpa mamma med maten, det blir fisk. De som är så gott!
Idag hade vi resursdag typ, jag satt bara och jobbade med projketarbetet, som gick sådär haha! Men fick en bra present när jag kom till skolan! Min studentmössa hade kommit, så blev hur glad som helst. Nu vet man att det inte är långt kvar! längtar som tusan till den 9 juni, kommer bli såå dundras kuuul!
Ja just det, jag jobbade ju på konsum idag eller ja två timmar bara. Men de är bara för att jag ska lära mig kassan så nu har jag bara ett lärnings pass kvar sen så blir de på "riktigt" eller vad man ska kalla det! Men de börjar gå bra nu, men har ingen aning hur de ser ut på sommarjobbs fronten där. Men jag måste ju veta snart för annars ska jag söka in till frustuna så jag känner mig helt lost om hur jag ska göra...
Pusssssssssss
Jag är såååå HAPPY :D

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

ÅÅÅH! SNYGG :D!

2011-02-25 @ 11:30:44
URL: http://alexsandras.tk
Postat av: jannele

hanna, du vet väl att man aldrig ska sätta på sig sin student mössa rätt vänd innan studenten, det betyder otur!

2011-02-25 @ 17:11:50
URL: http://jjannelehhermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0