nämen GODNATT

Tyvärr så kommer det inte upp några bilder idag från gårdagens kväll men någon annan dag om jag kommer ihåg. Nu är jag helt enkelt för trött, så ska gå lägga mig snart.. Ovanligt att ja brukar gå lägga mig såhär tidigt med ibland är det nödvändigt. Men en vecka kvar sen har är det lov, fy satan vad skönt! Längtaaar, för det är en efterlängtad kryssning som vi brudar ska på, och ja sen ska ju Andreas,Rasmus,Albin och Vincent på samma kryssning....! Men iallafall det kommer bli så grym kryssning, båten är fullbokad och det är bara massa ungdomar :D En galen kryss!
Den här veckan har jag massa plugg,jätte roligt.. Så kommer kanske inte kunna blogga så mycket, men ska försöka.
Godnatt alla barn!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0