Lite uppdatering om helgen

Hejhej!
Här kommer lite snabb uppdateringen om helgen som va!
Helgen var bra! I fredags så kollade jag på älsklings match, dom vann tror jag med 6-1 eller nåt, sen så gick jag och älskling hem till chasse och andreas och där blev det lite tv spel och lite film mys. I lördags så hade jag innebandy match mot telge.. Och vi vann med 3-2, fyfaaaan vad skönt att vi vann! Senare på kvällen drog jag och älsklingen till chasse och andreas på lite chillkrök, lucas och jonas var ju också där.. I söndags så åkte jag och kollade på älsklingens innebandy match i södertälje, dom mötte telge men dom förlorade iallafall..
Kommer lite bilder från helgen!











Ska gå lägga mig snart ska bara ta bort sminket och så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0