Godnatt och så kalla vi det


nehe nu ska jag gå sova lite! Jag har både hunnit plugga och kolla på tv.
Imorn så ska vi testa studentmössor och annat så som tillhör, det ska bli skojj! Då kanske man känner att man ska ta studenten nästa år. Fysatan vad jag längtar! Längtar till alla studentskivor som kommer vara men våran kommer ju så klart bli bäst? eller aa jag måste ju tror det haha :D ne men det kommer bli bra!
men nu måste jag gå sova, är hur trött som helst!

Puss


ÅHHH SAKNAR, jag vet att jag tjatar... MEN SAKNAR JU DETTA STÄLLE SOM FAN!!!!



Kommentarer
Postat av: Emelie

vem gör inte, hallå jag med :(:(:( ♥♥♥

2010-10-06 @ 10:15:04
URL: http://emelielevander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0