Gjort massor idag!

Hejhej!
Idag så har jag haft utveckling samtal, och det gick ju bra! Nu när man är 18 så kan man ju gå själv utan någon förälder, rätt så bra haha :) Sen efter utveckling samtalet så åkte jag in till södertälje för att möta Melissa och Gabiella, för jag skulle köpa en jacka av Gabriella, Så då åkte vi hem till henne. Sen så for jag vidare hem till Alexsandra, där hon plåtade mig till hennes projekt. Det gick bra och roligt vare, skulle kunna göra det igen :D  Bilder kommer senare, antingen den här veckan eller nästa förhoppningsvis! :) Nu så har jag ätit mat, nu ska jag bara ta det lugnt.
Imorn ska jag till sjukhuset,då får vi se vad dom säger om mitt klaffel.  Men vi hörs ;)
Pusss!
En liten suddig bild från Alexsandras mammas mobil.. under plåtningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0