trötter



träningen gick helt okej, men var lite flummig för min del, jag har sovit jätte dåligt i natt ! drömde om massa saker , men mest mardrömmar!
Så förhoppningsvis så sover jag bättre inatt. Som tur har jag en liten sovmorgon imorn! Det ska bli lite skönt och få sova ut lite. Men kom på att jag måste plugga lite innan jag börjar imorn, på det som jag håller på med nu. Håller på med svenskan, som är skit svår. Ligger lite efter med den kanske , men de är bara för att jag inte orkar göra den. Så förhoppningsvis blir den klar imorn om jag orkar. Eller nej det är ett måste!
Så nu ska jag fortsätta lite med svenskan , men ska gå sova snart. Är hur trött som helst
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0