träning och så


Träningen gick väl helt okej för att inte ha tränat över en månad nu. Det känns verkligen skönt och få börja träna lite . Men vi får väl se nästa vecka och tre veckor framåt för jag ska ju börja praktisera nästa vecka tror jag eller i allafall vecka 3 då. Så då kanske jag inte kommer hinna träna så mycket , för det beror på helt vad jag har för schema, jag måste ju följa min handledarens schema så! Men får väl hoppas att jag hinner, vill komma igång nu med träningar och så!

Bilder kommer lite senare från sälen. SKa bara sno lite bilder från dom andra först hehe :)
Nu är det tv , snart äre paradise hotel som gäller. Är helt beroende nu av det haha

Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0