one time


Skolan idag gick väl så där, hade väl ingen bra dag direkt. Så jag åkte hem från skolan eller vi hade bara en lektion kvar så jag missaade idrotten. Men jag hade så magvärk och var skit trött så ville bara hem! Somna idag i skola med,sov typ två timmar, fattar inte hur man kan vara så trött. Så ska väl försöka gå sova snart men jag kommer inte lyckas som vanligt!
Jobba idag med , jag är så duktig! Men nu kommer jag inte jobba på fyra veckor "/ för jag ska ju ha praktik så kommer inte hinna jobba nåt "/ så ingen löön på länge . Fyfan hur ska jag klara mig?!
Och sen så har jag pluggat , haha . Det är inte så ofta det händer., man jag känner mig så duktig haha!
Men nu så är det lite mera plugga och lite musik. Kanske slänger in ett inlägg med nån låt jag lyssar på..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0