about you now


slutade kl ett, som tur var de. hade klarat en längre dag, för jag hade sån huvudvärk. Har haft de några dagar,inte bra. imorn börjar ja kl ett så har lite sov morgon iallafall , skulle gå till halv nio imorn, men de är så att jag ska gå på revyn imorn med  Pappa,hans tjej,sara,vincent o johan typ. Det var ett tag sen jag träffa pappa, fast han har en affär i gnesta och bor nära. Så hinner jag inte,  det är tråkigt för jag saknar han faktiskt. Så jag får väl ta och fixa så jag får tid och åka ut och träffa han och så.
Men nu så  ska jag plugga lite engelska, som jag skulle ha gjort igår men ne då fastna jag vid datorn så det får inte hända igen. Plugga är ett måste nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0