Godnatt

Idag har jag köpt en av julklapparna till älsklingen, nu är det bara resten av familjen kvar!
Träningen gick inte så bra, inte ett dugg bra. Jag har ingen aning angående om jag ska försätta spela eller inte?! Eller det kanske bara blir ett uppehåll men vad vet jag?  Ibland går det bra på träningarna och ibland suger jag totalt. Känner att det är inte lika roligt och spela längre, har tappat suget lite. Men ska ge det lite tid och sen får jag bestämma mig.
Jag har nyss tagit 13 vitpeppar korn för att Jannele har magsjuka, stackarn. Hoppas inte jag får det. Ska ta lika många vitpeppar korn imorn. Jag vill verkligen inte få magsjuka, det är de värsta man kan få.
Nu ska jag i alla fall sova och hoppas att jag inte får magsjuka.
Godnatt&Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0