Måndag

Hejhej

Nu är de måndag och jag är hur trött som helst´, jag orkar verkligen inte gå till skolan men måste...
Dagen började med att jag försov mig och missade mitt halv nio tåg så nu blire tåget som går om en halv timma,alltså halv tio :)..  Skoldagen börjar med tråkig svenska sen kommer jag inte ihåg vilken lektion jag har men jag slutar iallfall halv fyra ,förhoppningsvis klarar jag min dag genom att inte somna på lektionerna som jag brukar jag göra..
Tror inte det blir någon träning ikväll för jag är lite förkyld,vill ju inte att det blir värre:/
Men nu måste jag skynda nmig att göra mig i ordning men min mini plattång som jag köpte fel.Men är ju tvungen och ha nån plattång.. :)



Hejdåssees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0