Rubrik 1


Hejheej :)

Det gick väl sådär på jobbet iddag,var mycket och göra.Alla ville köpa gustav adolf bakelser idag,eftersom de är gustav adolf dagen idag haha.. sen så när jag kom hem så var jag helt slut, men jag orkade i allafall äta lite mat,det blev idag kotletter och pommes med massa god sallad, asså jag skulle fan kunna leva på sallad eftersom de är så jävla gott haha :) Men just nu sitter jag och kollar på tv, det är någon film på femman:) men ska snart gå duscha och efter jag har gjort de så hoppas jag att vincent har kommit hem till mig,eftersom han ska sova hos mig idag :)
Jag kommer nog somna ganska fort,eftersom jag är ju trött som helst, och jag måste ju vila upp till matchen imorn :) Vi har match imorn ju mot trosa i hedebyhallen . Får se hur matchen går eftersom vi är ganska några spelar, men hoppas på vinst iallafall:)
Men nu ska jag gå duscha och sen mysa med vincent,som kommer snart :)
Heejsålänge

Hoppas ni orkar läsa hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0