nattinatti

tjenahej :)

Snart är det sovdags för mig,börjar bli trött..Men jag kommer nog inte få sova så bra i natt eftersom jag sover på den armen där jag har tagit sprutan,och nu börjar de kännas att jag har ännu ondare. jag vet inte om jag Kan vara med imorgon på friskis och svettis och hålla på röra armen och så,men vi får se, men det gör så jävla ont nu,så förhoppningsvis går det över tills imorn,jag vill ju träna imorn så det måste ha gått över..

Men jag få lite ångest för jag har tagit svininflensan sprutan,varför skulle jag ta den om jag inte har blivit sjuk än,men nu är den tagen så ska inte ha ångest längre för det.. nu får man väl se om jag börjar gå baklänges HAHA..
Men nu måste jag sova lite :)
Natti natti allesammans,hoppas ni kommer få en bättre sömn än vad ja kommer få :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0