inge rubrik


Heejhej :)

Idag är det fredaag som jag har längtat till hela veckan,nu är det helg,skönt och slippa skolan :)
haha idag i skolan vid lunchen så ät malin äppe eller vi andra gjorde oxå de men hennes äpple var så äckligt för det var helst svart i vid kärnorna.. jag har nog inte skrattat så ,mycket på länge. Men efter vi såg hur äckligt äpplet var så sluta vi äta, man mådde ju illa när man såg det hahah :)

Men idag så blir det ett lugn kväll,bara fredaagsmys :)
Vi har ju match imorn mot kolpenäs , får se hur det går eftersom jag har jätte ont i armen, men ja ska försöka ge gärnet :) så ikväll blir det en fett kväll med massa godsaker och så klart älsklingen :)
men nu så ska jag plugga lite kanske får se hehe :)
Men hejsålänge

Här kommer en äcklig bild på äpplet haha. något man mår illa av när man har ätit lunch hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0