GOTT HUMÖR LIKSOM ;)


Nemen hejsan :)

Jag känner mig riktigt på bra humör för en gång skull..
Men som sagt det gick faktiskt bra på nationella idag, bättre än vad jag trodde.. Men ja som är såå dålig på engeska, men vi får vänta och se hur det gick..
Jag åt mat för en stund sen men älsklings grannen M ,och det blev ju så klart pommes med nosetter och sen så får vi inte glömma tzatsiki,eller hur det stavas hahaha, dålig är man på de oxå haha... Men det blir ju alltid pommes och något slag av köttbit när jag och min granne ska äta mat tsm :) Det är nog våran tradtion mat när vi två äter haha :) Men efter vi har diskat så drog hem till sig, så då var man ensam igen , buh huh ahha ;)
Men jag kom nyss ur duschen så sitter här i bara handuk men nu är det dags och göra mig ordning, kan ju inte bara sitta i de :)
Sen så ska älsklingen komma och sova hos mig, det ska bli underbart eftersom de är ingen som är hemma, gud vad skönt och få vara ensam med han utan att någon stör :)
Men hejsålänge Puddningar :)

hahahahaa var bara tvungen och lägga upp ;)
Gamla tider från Eneskolan, när någon ville slå ner mig hahahah för jag hade sån Fin frisyr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0