God morgon :)

God morgon..

Som jag redan visste igår så kunde jag inte få någon direkt bra sömn som jag skulle vilja ha,jag vaknade jag några gånger inatt för armen gjorde så ont,den gör fortfarande ont"/ så jag struntade i att åka till friskis och svettis idag för jag vill ju inte hålla på röra armen och så när det gör skit ont,så jag har bara en lektion, barn någon ting, vet inte riktigt vad den heter hehe men så ska nog förmodligen åka upp med elva tåget, men kommer väl vara mobbad på lektionen för det är nog ingen där från min klass utan bara från nån annan klass,vill ju inte sitta där själv haha men nu ska jag gå och duscha och så men skriver väl senare :)
men hoppas min arm blir bättre tills ikväll, vill ju träna..

Tänkte bara ladda upp en bild,det känns som det var längesen,och så klart på mig hahha ;) men ser tjock ut men aja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0