blblaa

Hejheej :)

I skolan så lyssande vi ju på personal från håga och hall, det var ganska intressat, trodde inte jag skulle orka och lyssna hela tin men det gjorde jag :) haha vad duktig jag är..  Jag tror inte jag skulle jobba som vårdare på ett fängelse,det verkar vara så läskigt,haha.. Men Hall är den säkraste fängelse i sverige + kuma och någon till, och där sitter dom farligaste personerna, hahah skulle aldrig våga jobba där..
Men snart är det jobbet som gäller,jobbar till cirka 19.00 sen så senare ska jag vara med vincent efter han har kommit hem från HJs match men ne nu ska jag ta något och äta innan jag hungrar ihjäl ahah

Heejsålänge, skriver väl efter jag har jobbat klart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0